onsdag 17 September

Dagen började med bild som var rätt så kul och sen labb i naturkunskapen. Skulle egentligen kolla på olika växter i mikroskop men Julia hittade en snigel så istället så experimenterade vi med den. Snigeln fick bl.a äta jäst och så drogs den ut från sitt skal xD



Man får akta sig för SP:arna när de labbar :o)

Sen så var det lunch och efter det Historia. Då fick vi tillbaka våra historia prov som vi gjorde i onsdags. Provet var helt flummig men det gick faktist ritkitgt bra på det :D Men Anders rättar lite skummt.  Jag och Magdalena fick precis lika många poäng av avdrag på samma frågor och självklart fick vi oxå samma resultat :D.....
Sen skulle vi egentligen ha datorkunskap, men vår lärare var ledig så i stället pluggade jag och  några andra i äpplet ( ett ställe där man kan sitta och plugga).  Sist men inte minst hade vi klassråd med de nya " Nina, Malin och Lars". Eller våra klassföreståndare liknar verkligen våra högstadielärare jätte mycket när det gäller klassråd. xD  Jag och Magdalena satt och skratta åt det hela lektionen :P..

Så var denna skoldagen.. Nu så har jag pluggat lite och hjälpt syskonen med att bygga hinderbana :S Föresten min lillebror som går i förskolan sprang 2 varv runt åbykullen idag med skolan. Lite sjukt för det är ju typ över 2 km. Men han kanske överdrev lite :P Nu har Harry i alla fall fått för sig att när han blir stor ska han starta en fisk restaurang som ska heta "åbykullen" naaw^^



puss puss
Magda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0