Måndag.. halva veckan har gått, eller? :P

På ett sätt känns det som om halva veckan gått nu för söndagar är ofta boring och pluggiga och måndagar är långa. Och efter dessa två tråkiga dagar känns det skönare, eller hur?

Dagen började med tyska, måste säga att det är bland de bättre och roligare lektionerna. Kanske beror det på att läraren är ganska flum fast på ett skönt sätt, haha. Har faktiskt börjat gilla tyska lite mer (fast det vill jag egentligen inte erkänna  xD).
Sedan var det historiaprov, fast lektionen blev kortare för vi tog skolkort. Provet var inte så svårt förutom analysfrågorna som var helt skumma. Var nämligen tvugna att analysera bilder från forntiden och knappast att jag hann sitta och analysera och tolka dem de sista fem minutrarna.   :S   Lite knäppt var att Magda och jag satt kvar sist och då menar jag verkligen till sista sekund. Den uppgiften brukade ju alltid Sebastian köra på proven annars  :(  haha  ;)

Sedan flöt dagen på som vanligt, tråkig och lång. Självklart gjorde jag även bort mig, kanske inte ska gå in på detaljer med säger bara Carolina Af Ugglas   xD
Var även extra trött idag eftersom min lillebror kissade ner sig i natt och veäckte hela familjen eftersom mamma och pappa fick lite flipp på honom. Tack Mattias!  


Kram kram
Magdalena


Ni missar väl inte Elitseriepremiären idag?!
Frölunda- Hv71 på SVT 2 & 1  ;)



Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0