Lördag :)

Jippi, helg :D 

Gårdagen var himlans trevlig, åkte till mormor och morfar som vanligt efter skolan och åt god mat  (: Som sagt en tradition. Gottade mig med marabou och chokladpudding. Haha var faktiskt värd det efter att sprungit nästan en mil på två dagar!! (Ja, jag och Magda sprang riskulla igår igen på gympan).
Sedan kom Anna och Magda till Balltorp en stund  :D   Var ju jättelängesedan jag såg Anna sist  :( Min fläkt... *snyft*


Före detta Balltorparen Anna och åbymänniskan Magda älskade detta stället så mycket att de planerar att flytta hit  :D De har redan hittat en grotta som de verkar trivas i  ;)


Mmmm.. mormors chokladpudding   XD


När Magda och Anna åkt så kollade jag på Frölunda- Djurgården som spelade mot varandra i Nordic Trophy med Sebastian och hans familj  XD Haha, tur att det finns lite fler hockeygalningar. Så gött att hockeyn börjar snart igen  :D



Frölunda vann förresten på straffar, Niklas Andersson och Kallio säger jag bara !!   :D  Idag spelar de final mot Linköping.


Dessutom får jag väl gå ut och springa nu. Annars lär jag aldrig klara Riskulla på fredag efter all chokladpudding  :S  XD

Puss & Kram
Magdalena





Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0