Lördag 27 september

Heeej!!

Idag så blev det en shopping dag med familjen. Föräldrarna skulle köpa massa kläder till syskonen så under tiden gick jag och köpte räknaren som jag behöver till matten. Bajs på att inte skolan kan köpa det åt oss, men nej nej fässberg köper istället Macbook till lärarna.


600 kr fick man betala för den på akademibokhandeln Inte speciellt billigt, men  på bokia kostade den 700 kr, så jag tjänade ändå 100kr xD

Sen så bar det av till "din sko" där jag köpte ett par mörk bruna stövlar.



Efter det åkte vi till media markt där vi köpte en ny skrivare till min data och till sist åkte vi till IKEA där vi handlade möbler till syskonen och en ny stol till mitt rum.

Egentligen ville jag ha den i svart men den fanns inte kvar, så det fick bli den vita :)





Kvällen har alltså gått åt till att skruva ihop stolen som gick rätt så fort. Lyckades bara få "några" damp utbrott när inte skuvarna ville passa. Så försökte jag skruva ihop Julias hylla, men det gick ju som det gick....


// Magda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0