JÄDRA VÄSTTRAFIK!!!!!!!!!!!!

I dag (23/9) skulle jag ta buss 783 (Fässbergsbussen) från Blixås. I vanliga fall ska och brukar bussen komma 7.59 men det gjorde den inte i dag. Istället kom den till min hållplats 7.54, alltså drygt fem minuter för tidigt!


Eftersom jag såg bussen var jag tvungen att springa men jag hann fram till den. Dessvärre stängde busschauffören dörren och jag knackade på i fall han inte såg mig. Men han öppnade inte. En kompis som stod på bussen sa till att jag stod utanför och knackade men busschauffören körde bara vidare. utan att bry sig.


Jag tycker detta är väldigt dålig stil för detta gjorde att jag kom sent till ett matteprov. För det första ska bussen inte vara över fem minuter tidig och dessutom ska chauffören inte bara köra iväg när han ser att jag står och ska på!


Jag önskar jag kunde få svar för jag har skickat in tidigare utan någon respons och jag vill ha en förklaring till detta. För jag var inte den enda som missade bussen och dessutom påverkar detta även mitt betyg.



Mitt klagomejl till västtrafik
Fan vilken damp jag fick imorse  xD

/Magdalena


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0