hello my friends xD

Som Magdalena berättade hade vi det trevligt igår i Balltorp. Vi hittadr till och med en ny kompis, Stig Sten.

skogs-snigeln Stig Sten var riktigt fin xD



Idag så var jag först och tränade på sats och sen åkte jag till danshuset och skulle fika där med Anna. Vi käkade deras baguetter som är verkligen skit goda och chokladboll till efterrätt :D Ändå om jag inte längre dansar där känner jag på mig att det kommer bli många fika besök där iallafall.
Efter det så tog vi spårvagnen till stan och Anna skulle köpa en kalender. Hon köpte en grå "mini" kalender. Fanns även i den mycket finare färgen rosa, men den ville hon inte ha :P Sen kollade vi i lite till affärer, men vi hittade inget fint så det blev milkshake på donken istället. xD
Sen så följde jag med henne hem och så såg vi på filmen "miffo" med Annas syrra Karin och hennes kompis Hanna. Hade redan sätt filmen innan, men den var rätt bra :P

Så var denna dagen, hoppas att eran har också varit bra. I
 

I morgon bli på film i boa, som de gamla goda tiderna :D



kram kram, Magda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0