Enu en skoldag förbi

I dag hade vi inte så mkt lektioner. Började med matte som var stressigt. Har prov på tisdag och har inte hunnit jobba klart kapitler än... höhö, men det ska nog gå. Sen så hade vi håltimma och då jobbade vi klart matten och efter det svenska. haha Våran lärare är verkligen helt flumm. Första 15 minutrarna gick åt för att han byta datum när vi skulle ha nästa prov och så lyckades han blanda ihop dagarna minst 10 gånger och när han hande kollat upp rätt dag kom han på att vi inte var den klassen som skulle det provet men ett annat..... å så höll det på skit länge xD 
Efter den var det håltimma/lunch igen och då käkade vi gick förbi  min gamla skola så såg vi när en liten flicka hade svimmat och fröken ropade på hjälp till en annan fröken. Man blev lite skraj, men vi såg när flickan vaknade upp igen , stackarn :(
Sista lektionen var tyska och det gick rätt snabbt...

I eftermiddags så pluggade jag ekosysemet men jag fattade nada av det då jag åkte och tränade istället :P Plev spinnin i 30 min och sen dans , så nu är jag helt slut!!



kram
Magda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0