Dags att sova för imorgon är det VANDRING xD

Japp, imorgon är det friluftsdag och man ska vandra från Lindome till Sisjön. En sträcka på typ 1,2 mil och dessutom måste man gå från Sisjön till någon busshållplats med, alltså får man gå över 1,5 mil.. :P   Men jag kom på att det är lika bra för mig att gå via golfbanan och hem istället.. haha. Kan ju den sträckan nu efter alla cykelturer i våras.  xD

Men hur hemskt det än låter så kommer det gå strålande för mig och Magda. Vi har nämligen förberett oss med varsin marabou + Loka, Likes Asia + Varm mjöklchoklad + gifflar och lite annat smått och gott  ;)  Ja, hur underbart låter inte det? En heldag i naturen. Och som vår historielärare sa "Ja, man får ju hoppas det regnar så det blir lite extra utmaning..."    Ja, ehm..

Jag kan lova att det säkert kommer bli en massa bilder på Magda och mig imorgon och om jag inte misstar mig helt så kommer det även ta en massa timmar innan vi kommer hem  xD


Puss och sov gott,
Magdalena





... Mmmm marabou   ;)

Kommentarer
Postat av: freddie

helt underbart var det att gå 1,5 mil, haha! :D ....naaaaaat :D

2008-09-11 @ 18:41:23

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0