trött så in i helvete

...vill bara gå och lägga mig och sova... xD


Hade ju orientering idag som tur var regnade det inte men det var inte precis soligt och varmt. När vi kom dit fick man sin starttid och så skulle man välja om man ville ta den svåra banan eller den lätta. Hade först tänkt ta den svåra, men vår idrottslärare sa att om man inte klarade alla kontroller så skulle man få IG på det momentet.  Vår klass hade ju inte haft någon teori eller fått öva på att orientera innan så jag, Magdalena och Fredrika gick den lätta banan tillsammans. Man kunde bara få G omman tog den lätta, men waah den svåra var ju skit svår så lätt att jag inte skulle klarat alla kontroller och då skulle jag ju fått IG.
Sjävla orienteringen gick faktist bra för den lätta banan var lagom svår och tog typ lite över 1 timma för oss att klara . Skönt att vi blev klara fort, men då åkte jag och Magdalena hem till mig och skulle göra Naturkunskaps uppgiften. Det gick i alla fall skit för ingen av oss är havs experter och för att klara den förbannade naturkunskaps uppgiften bör man typ vara det!!! Allt med skolan suger just nu xD

 Föresten I kväll börjar Greys Anatomy :D wiiiih så missa inte det.


Kram Magda

PS. Magdorna önskar ragnar Tha fish grattiis på namnsdagen xD Gahhh^^

Kommentarer
Postat av: freddie

haha orienteringen var ganska.. fail :D men aja haha vi är ju bäst x)

2008-10-02 @ 18:41:23

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0