Helg!!

I går efter skolan så åkte jag och tränade en stund. Har något jädra förskylnings virus i mig, så fick ta det lite lugnt med träningen. Sen träffade jag Anna och vi gick och käkade på Paprika.  Det var riktigt trevligt - god mat och ännu bättre sällskapet. Efter en liten rundtur i stan så gick vi hem till Anna och tjöta. Har alltid massor att prata om och speciellt nu när vi går på olika skolor och inte ses lika ofta.
 Sen när jag kom hem och skulle lägga min mobil på hyllan så fick jag en rejäl chock, mina nycklar som jag trodde jag hade tappat i särö för 3 år sidan låg på hyllan :S Det roliga är att ingen vet hur de dök upp eller var de har leget. Julia säger att hon hittade de vid min tv och Harry säger att han hittade de i källaren, men ändrade sig sedan och sa att han hittade nycklarna under sin traktor.... Mysteriet med nycklarna lär nog aldrig bli löst :P


Så var fredagen.. Idag har jag mest snorat framför tv:n och så vart i stan med familjen och ätit. Nu så börjat "stjärnor på is". Hoppas att någon ramlar och slår sig moahahah, nä skoja xD



Kram MagdA

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0