Torsdagen den 22 maj

helllo!!

Idag så hade jag å magdalena fest kommité igen, haha har det typ varje dag.. Men nog om det... Vi hade spex foto idag också å det var skojsigt. Jag hade på mig HV 71 tröja å Magdalena, Anna och Frida frölunda tröjor å så skulle de strypa mig med fröluna halsduken. Men Christian var ändå bäst. Han hade lånat mina kläder å var en sö liten tjej :P



haha jag sticker ut från mängden :P



Naaw min lilla söta bög kompis :P



SÅ hade vi SO prov idag med, om islam.. haha det gick ju som det gick.. Kanske inte MVG, men förhoppningsvis VG.






puss puss puss

Magda

Kommentarer
Postat av: Frida

<.<











...











xD

Nämen vad trevligt, en ny tjej i klassen! 8D

Heej, Christina! -vinkar-

2008-06-01 @ 22:49:28
Postat av: Frida

<.<











...











xD

Nämen vad trevligt, en ny tjej i klassen! 8D

Heej, Christina! -vinkar-

2008-06-01 @ 22:49:56

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0