tjejkväll :D

Den här veckan har jag varit värsta förkyld och hostig :( Så på idrotten i torsdags blev det bnara att klaga på tyskan för Kamstedt och ta tiden på när Julie sprang Åbykullen, skoj skoj NOT!!! Innan tyskan frågade jag om Christian kunde gömma mitt lås till mitt skåp så jag och MAgda slapp lektion, det gick han med på. Men när vi berättade för Fuxin så fick hon damp och sa att vi inte fick lämna klassrummet, damp damp!! Våran perfekta plan för att missa lektion misslyckades!! Istället blev det ett stort jävla äckligt läxförhör :@ På tal om lås så trodde Magda att hon hade låst in sina nycklar i sitt skåp så hon fick knippsa upp det, men det visade sig efteråt att nycklarna var i fickan XD hahaha. Har väl hänt lite mer damp grejer men orkar inte skriva om det XP

Ikväll ska jag, Magda och Anna ha tjejkväll :D Blir massa glass, maltesers och marabou och såklart massa TV, får ju inte missa Indiana Jones XD Skojsigt...




Någon som vill dejta Berra? Mejla oss på [email protected] XD


pössss
Magdalena

Kommentarer
Postat av: Ulla-Britt 86 år

Berra ser ut som ett riktigt trevligt litet gossebarn. Han påminner mig om min avlidna man som dog för över tjugo år sedan, nu känner mig redo för att börja "dejta" (som ni ungar idag kallar det, på min tid så kallade vi det att man gick ut) igen.

Att titta på den vackra bilden får mig att le inombords - jag trodde inte att det längre fanns pojkar med samma fräna stil som min käre gamle Bertil hade, det känns som att se på en yngre, levande version av mitt livs kärlek. Kanske var Bertil inte mitt livs kärlek, utan Berra kanske är mitt hjärtas man… Ju mer jag tänker på det desto mer inser jag att det måste vara så - det är vårt öde att bli tillsammans, Berra. Skit i Bertil, han må ha varit stilig, men slåss kunde han inte om det så gällde livet! Klen och skör var han. Men du Berra, du ser ut som en riktig man – som en ny, ung, stark och sexig version av Bertil.

Jag älskar dig Berra, av hela mitt hjärta. Det känns som om att jag alltid har vetat att du finns, på något sätt, även innan du föddes.



Din för alltid,

Ulla-Britt. <3

2008-06-01 @ 19:24:59
Postat av: Ulla-Britt 86 år

Berra ser ut som ett riktigt trevligt litet gossebarn. Han påminner mig om min avlidna man som dog för över tjugo år sedan, nu känner mig redo för att börja "dejta" (som ni ungar idag kallar det, på min tid så kallade vi det att man gick ut) igen.

Att titta på den vackra bilden får mig att le inombords - jag trodde inte att det längre fanns pojkar med samma fräna stil som min käre gamle Bertil hade, det känns som att se på en yngre, levande version av mitt livs kärlek. Kanske var Bertil inte mitt livs kärlek, utan Berra kanske är mitt hjärtas man… Ju mer jag tänker på det desto mer inser jag att det måste vara så - det är vårt öde att bli tillsammans, Berra. Skit i Bertil, han må ha varit stilig, men slåss kunde han inte om det så gällde livet! Klen och skör var han. Men du Berra, du ser ut som en riktig man – som en ny, ung, stark och sexig version av Bertil.

Jag älskar dig Berra, av hela mitt hjärta. Det känns som om att jag alltid har vetat att du finns, på något sätt, även innan du föddes.



Din för alltid,

Ulla-Britt. <3

2008-06-01 @ 19:25:56
Postat av: Ulla-Britt 86 år

Oj, men kära någon, jag dubbelpostade! Så genant!

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt.



Med hjärtliga hälsningar,

Ulla-Britt



P.S.

Berra, jag tror att Bertils gamla kläder kommer att klä dig perfekt. D.S.

2008-06-01 @ 19:28:47

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0