Tisdag 20 Maj

Idag så var det Kemi redovisning för mig och Magdalena och det gick väldigt bra :D haha men sen så när David och Sebastian skulle redovisa hade en viss gosse fått för sig att sms:a min mobil för att fråga om vi skulle spela spel genom bluetooth. haha självklart så hade jag glömt att sätta på ljudlös så min mobil började låta högt och jag fick lite flipp och skrek "Filip". haha och det ledde till att Eva fick flipp på Filip och skickade ut honom från klassrummet :P  
haha ett trevligt avbrott från redovsningarna :P



Annat som hänt idag är att vi hade fest kommité idag igen och enu en gång kom inte alla på mötet, jag får lite damp. Liksom allt måste vara fixat snart och vi har skit mkt kvar att göra!!!!




Hoppas ni haft en bra dag


Magda


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0