onsdagen den 14:e Maj - ledig :D

Jepp i dag så var det studiedag och det var riktigt gött att slippa gå till skolan. Tyvärr så kunde jag inte sova så länge på morgonen för mamma hade bokat tid åt mig hos frissan klockan 10 på morgonen. Halft vaken gick jag dit och det blev att klippa topparna å färga utväxten.
 
 

Blev inga stora förändringar med håret xD Nästa gång kanske jag vågar testa något nytt :P



Iallfall sen så spenderade jag dagen hemma och på eftermiddagen blev det lite tennis...
haha lätt bästa sporten förutom dans :D
Jag är ju lite ego av mig, så jag klarar inte av lag sporter ^^  :P
Eller iallfall inte när jag var liten, så det fick bli tennis och dans....




Ha en go kväll
kram
Magda


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0