Måndagen den 19:e Maj

Helgen gick snabbt och nu är det redan måndag och rätt så snart är det lov :D

I går så gjorde jag å Magdalena klart det sista på kemi arbetet och det blev väldigt bra och gick snabbt att göra. Redovisningen kommer säkert gå väldigt bra imån ;)

Så fick jag också min parfym som mammis hade köpt i Danmark och det blev Paris Hitlon "heiress" :D
  En söt och sommrig doft xD



I dag så var det iallfall skola och jag å Magdalena hade fest kommité på morgonen. Blev lite knas för alla hade inte fått reda på att vi skulle ha det så vi var bara 3 personer. Magdalena å jag fick iallfall lite gjort, men det är massor kvar som måste göras!!
Sen så flöt dagen på och lärarna stressar på med massa arbeten som ska göras, nu den sista veckan innan betyg läggs. Men det går nog bra, bara att hålla ut, snart är det lov.

Efter skolan så tog jag med syrran ut på lekplatsen lite. hehe hon blir så glad när hon får följa med mig ut xD         






xoxo
Magda        




Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0