Måndag !!!

Idag var man tvungen att gå upp tidigt för festkommitén som ingen annan uppskattar :P Men var faktiskt rätt kul även om jag var trött eftersom jag hostat hela natten. Men Magda och jag har verkligen gjort mycket nu när det gäller avslutningsfesten fast sedan är det ju mycket kvar också.  Det som är gött är att man missar lektion, både på gott och ont XD Sedan flöt dagen på som vanligt, men den gick ganska fort och inte så mycket läxor nu. Det är skönt!! :D

Efter skolan så var jag hos optikern, hahaha. Behöver verkligen nya linser nu så ska bli skönt att få det och så åt jag mat hos mormor, nice.. :P

Imorgon är det redovisning i NO:n och jag vet att Magdas och min redovisning kommer äga!!! XD





Kraaaaam
Magdalena

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0