Lördag 31:e maj

Hello!!

I går så var det sista vanliga dagen i skolan och då var det mest att se på film å sånt.
På kvällen så var jag å Magdalena på Liseberg och såg på BWO. De borde ha spelat lite mer låtar, men det var kul ändå :D





sen så tog vi en drink i baren



Nä skoja, haha vi kollade in Evert taubes värld, det var bra för att vara gratis :P



Idag så segade jag hela morgonen och så solade lite xD Måste få lite solbränna nu ju..
Sen åt ja å mamma lunch i stan och vi kollade lite i affärer. Ville ha en sommar klänning,
 men alltid när jag letar efter nått så hittar jag inget. Tillslut hittade jag iallfall en fin röd/rosa klänning från MQ :D





I kväll så har vi haft gäster hemma, men de var tråkiga så jag kollade på hanboll Sverige-Argentina istället. :D




I morgon så vill jag  åka och bada och sola, någon som vill  följa med ;) ?





Puss
Magda

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vill följa med :D

2008-06-01 @ 12:17:55

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0