Lördag 17:e Maj

Hello!!
Familjen är ju i danmark på legoland denna helgen, så Annis å Magdalena var hemma hos mig igår kväll och idag. hehe Var en mysig kväll med tjejorna och när man har kul så går tiden fort. haha klockan 4 så bestämde vi oss för att sova å så var det tänkt från början att jag å Magdalena skulle dela den stora sängen å anna på golvet, men Annis var rädd för att monstret under sängen skulle äta upp henne så det blev att alla vi tre sova i sängen haha xD  Så när vi la oss så fick jag värsta flabb humöret och låg å skratta , haha säkert bara för att jag var över trött. haha. Somnade typ bara när klockan var över 5 och då hade det redan börjat bli ljust och tidningen hade kommit, gaaah xD.
haha nu tror du säkert att vi sov värsta länge på dagen, men nej nej, alla vi tre vaknade klockan 10 :P 5 timmars sömn räcker för oss, trodde vi. Men efter att vi hade ätit frukost så la vi oss i sängen igen och såg på TV och halv sov till klockan halv 3 typ :P


Nu så är jag värsta trött, men ska vänta iallfall tills familjen har kommit hem och höra hur det gick för dem i Danmark och så se vilken parfym mamma köpt till mig, thihi :D





Krammmmm
Magda


Kommentarer
Postat av: roooberts.blogg.se/

fin blogg :D roooberts.blogg.se/

2008-05-17 @ 22:29:34
Postat av: Lexie

hoppas du får en bra kväll :)

2008-05-18 @ 19:38:32
URL: http://musicofc.blogg.se/
Postat av: N

Nu blev jag jättesugen på att köpa en ny parfym :p

2008-05-19 @ 16:58:42
URL: http://privateinvestigation.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0