Första maj!!!

Idag är det första maj, mitt emellan vår och sommar (: Tiden går verkligen fort nu, så himla skönt!!

Igår började med att jag vaknade väldigt sent, men det spelar ju inte större roll. Så fick jag passa mina syskon, men det var inget problem eftersom jag ringde efter barnvakt XD Eller Sebastian är uppskattad hos syskonen och såklart man ska utnyttja det ;)  
Han och jag åkte även till Kållered och köpte ett par pumps till mig, fick passa på eftersom man fick 50 kr rabatt :D Sedan åkte jag, mamma, Magnus och Sebbe till Kungsmässan där vi kollade på klänning till mig, men Magnus och Sebastian blev uttråkade så dom gick till Stadium, men mamma och jag klarade oss bra på egen hand, hehe. Efter många om och men bestämde jag mig för en klänning, lagom till affärerna stängde, opps :P Så vi var tvungna att åka hem... :(

På kvällen gav pappa mig hundra kronor att köpa godis för, blev massa choklad XD Och så tvingades jag se på Chelsea- Liverpool, men gick ju bra eftersom Chelsea vann :D Hehehe...




image93 Mina pumps.. <3


Idag ska jag på farmors 70-års kalas *jippi*, är verkligen tråkigt att träffa släkten..

Kram kram
Magdalena

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0