Förlust för sävehof!!!

I dag var det dags för mig att dansa i scandinavium och snacka om att det var kul. Lite "smått" större än möllan är det ju xD. Iallfall åkte jag dit med Tina och så fick vi gå in typ bakom scandinavium där vid omklädningsrummen.  Fick hänga där en stund och byta om och så å sen var det genrep i arenan. Var riktigt coolt att vara där å så var pressen å sånt där vi var och massa spelare.  Sen efter genrepet gick jag å Tina och käka på Macdonals och sen så gick vi till valhalla och kollade när killar spelade basket match, hehe och så träffa vi Demitrius xD. Efter det så tänkte vi gå tillbaka till scandinavium men visste inte om vi skulle komma in. Men vi sa till vakterna att vi var dansare, så de släppte in oss xD. haha lite läskigt när massa vakter å sånt går runt där, man känner sig lite VIP gaah!! Sen så Fick vi göra ordning oss och så, tyvärr hann vi inte se när damerna spelade. Men sen så kom massa skövde spelare sprang förbi oss med sina guld hattar och var skit glada. Damp Sävehof förlora!! Hade ju vunnit alla matcher hela säsongen, men finalen sket sig!! men kul för Skövde :D .  Snart så var det dags för oss att dansa och så fick vi stå och vänta vid ena ingången.  Så stog några av skövde spelarna bredvid å var skit glad och så kom Staffan Olsson ( skit duktig handbolls spelare, som nu är Hammarbys  tränare) å ställde sig bredvid :. thihih. Sen så började musiken å vi sprang ut på plan och dansade. Det var verkligen skit kul :D haha hade på oss sjömans kläder, haha lool.  Sen efter att vi hade dansat så gick jag å några å kollade  herrarnas match lite. Tyvärr så blev det att vi stog vid Hammarby klacken å jag håller ju på Sävehof, men jaja xD haha hade på mig en grön tröja så jag matchade dem :P Kul å se på matchen lite, men efter ett tag så tröttnade jag på att stå med alla de fulla hammarby supportrarna så jag drog mig hemåt. Såg klart matchen på TV och tyvärr förlordade Sävehof denna match oxå :|
image94
haha våra knäppa kläder XD
image95 :D





svej och hopp

    Magda

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tar dina fina bilder :D

2008-05-03 @ 18:38:31

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0