8 maj - soligt & varmt B-)

Verkligen skum dag idag :P Liksom klassrådet var helt flum och vi hade inte ens någon matte eftersom Magda och jag skulle ordna avslutningsfesten. Biologin var helt galen, fattade verkligen ingenting av genetiken XD Men det vågar man inte säga... Och sedan efter lunchen var det musik som inte heller var speciellt normalt, höll på med en tävling där man skulle svara på frågor och komma på låtar på olika bokstäver. Efter musiken var det idrott vilket var sista lektionen för mig och Magda eftersom vi skulle iväg på dansrepetition. Som beräknat blev det ÅBYKULLEN!!!! Men det gick väl hyffsat bra XD Fick bättre tid än förra terminen och dessutom kan jag skylla på pollen (det är rätt jobbigt att springa när ögonen kliar och näsan rinner XP).. Jo, men sedan så var dagen slut för Magda och mig och påvägen till Möllan, där dansrepetitionen var, mötte vi Steff och Eva som skulle sätta upp fågelholkar med 7C runt om åbykullen, hahaha. Så vi följde med dem och fick bära Steffs stege, haha slaveri!! Men efter ett tag tröttnade vi och var tvugna att gå till Möllan.

På vägen till Möllan mötte vi massa skumma killar som glodde och skulle prata med oss, därför är det  ett bra tips att inte bära solglasögon om du inte vill råka ut för skumma typer XP Men i alla fall så fick vi världens chock när vi såg scenkläderna!!! Har aldrig burit så fula kläder innan, haha skämmer ut oss!! XD Men sån tur var slapp vi vara på Möllan så länge och det var slut kvart i fyra, så Magda och jag gick och köpte glass :) mums... På vägen hem när jag skulle ta bussen så träffade jag Sebbe, han och resten i tyskagruppen hade blivit  sent släppta från tyskan, muhahahahahah... XP


image103 Steff hjälper dom små pippifåglarna :P

image104 Hahaha, mer än såhär får ni inte se av våra tragiska scenkläder... 
 

Ha det så bra
Kramar Magdalena


Kommentarer
Postat av: Soha

Ja, visst är dom :)

2008-05-08 @ 19:09:14
URL: http://sohaa.blogg.se
Postat av: Kajsa

Ha en bra kväll! =)

2008-05-08 @ 19:14:49
URL: http://kajsaholm.blogg.se
Postat av: Dress Like a Princess

Hoppas du haft en bra dag :)

2008-05-08 @ 19:38:13
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Lexie

tack så mycket :D
vilka härliga bilder :)

2008-05-08 @ 20:45:38
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: Frida

Haha, Steff är knasig XD



Meh! Jag ville ju se mer av de vackra, underbara dräkterna som ni verkade så glada över! ;)

2008-06-01 @ 22:43:52

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0