6:e Maj - dampig trök dag

åååååhh skolan var så himla trök idag. Började med NP i matte och det gick väll okej, hur gick det för er? xD.
Sen så var det bara massa andra tråkiga lektioner. Jo just det fick tillbaka SO provet å båda vi fick MVG :D Gäller bara att få det på nästa prov me, så har vi fått MVG på allt i SO:n denna terminen. :D "stolt".

Skulle egentligen haft matte igen efter lunchen, men vi fick gå en promenad med vår lärare Anneli istället. Gött väder så det var skönt. Värsta lektionen var nog Svenska hade högläsning om Shakespeare, ärligt tror hon att vi går i ettan :S
På eftermiddagen hade oxå jag å Magdalena fest kommité, ska ju fixa 9 ornas bal ju :D Det gick väll okej, har iallfall kommit igång nu!

Nu måste jag göra tyska läxan, mitt HAT ämne. haha ska läsa en bok nu " Das passiert nicht alle Tage"
har faktist ingen aning vad det betyder, men det är bara att börja läsa xD haha blir väll att jag läser 1 sida å sen ser på tv istället :D


ciao // Magda


Kommentarer
Postat av: caroline

haha kan lätt bli så när man inte är intresserad av boken, men hur länge har du läst tyska då?

2008-05-06 @ 17:18:34
URL: http://trion.webblogg.se
Postat av: carro

Tack! :)

2008-05-06 @ 18:32:47
URL: http://carroat.blogg.se
Postat av: L

Har me tyska :/

2008-05-06 @ 18:44:03
Postat av: Jessica Anshagen

Hej,
Tänkte bara tipsa om en tävling på min sida där man nu kan vinna jätte fina smycken från Pandia.se !
Ha en bra dag :)
Kram

2008-05-07 @ 12:27:46
URL: http://www.jessi.se

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0