5:e maj

Hejsan!!!

Denna dagen började med att jag vaknade och var helt förvirrad, trodde inte alls det var måndag! XP Känns som om jag redan tagit sommarlov, speciellt efter fem dagars ledighet. Men i alla fall så gick jag upp 7.40 och var väldigt pigg. I skolan var det som vanligt, så enformigt. Började med engelska prov, haha men jag hade ingen tanke på att vara nervös inför det, som sagt så har jag tagit ett lite för tidigt sommarlov. Sedan var det kemi och Magda och jag håller på med vårt arbete om rost :D Så jäkla kul ..not!! Efter det var det tyska och vi kollade på film för en gång skull, men ändå tråkigt och svenskan var också seg. Alla lektioner känns verkligen sega, gäller att hålla ut nu XD

"Lovet" var väldigt skönt, har inte gjort något speciellt utan mest cyklat, tagit det lugnt och varit med Sebastian. Igår cyklade vi till Sisjön, var värsta varmt i vattnet och folk badade. XD I alla fall så har jag varit ute mycket och blivit lite solbränd på fötterna :P

Snart så ska Magda och jag dansa, sista lektionen innan dansuppvisning på lördag. Men har ju repetition på torsdag så vi slipper tyskan :D :D :D :D


 


Pussar och kramar <3

Magdalena


Kommentarer
Postat av: Lexie

jag är så sjukt nervös, verkligen supernervös!

2008-05-05 @ 19:00:19
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: Kicki

Dans är kul :D :D

2008-05-05 @ 20:27:29

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0