28 maj

I dag så var det soligt så det fick bli att ha på sig shorts, hehe passa på så länge värmen håller i sig.  :D

På morgonen var det tyska å alltså hade jag kasst humör hela morgonen hehe, bajs på tyskan. Sen så var det träslöjd och jag blev ju klar med min ask förra gången så jag hjälpte Mikael att såga lite träd grejs. Egentligen så skulle jag också ha redovisat idag om lönnen, men han sa att det inte behövdes typ :S haha gött att slippa det...
Å så var det svenksa å då fick vi reda på våra slut betyg. Självklart så fick jag VG precis som många andra och så sade våran lärare Nina att vi kunde få MVG på gymnasiet, öh ofta. Egentligen så skulle jag blivit rätt nöjd med VG, men så fick Sebastian MVG och jag kan jag inte påstå att han presterat bättre än någon av oss. Eller han är ju duktig, men har ju ändå haft samma resultat som han under hela terminen :S  haha alla vi blev skit sura på Nina, å så ville vi säga till henne sen, eller fråga hur hon tänkte. Men då var hon redan borta :P haha iallfall så hade jag ryck så var jag tvungen att klaga av på andra lärare om Nina. hehe... Men bilden gick bra, har kvar mitt MVG :D
Så hade vi ingen mentorstid idag för våra mentorer skulle träffa sina nya elever, men under den tiden så stog vi å kastade nycklar på en burk å försökte välta den. haha hade inte så bra pricksinne för steff fick lite damp när nycklarna träffade dörren på hans klassrum hela tiden. Men vi hade ju kul så xD
Sist så hade vi SA och då var jag och Magdalena på Evas SA, hehe. Kan inte påstå att vi gjorde nått. Eller Eva fick gå igenom genetiken med oss igen, har ju prov på det imån DAMP och så deppade vi över alla CP lärare :P  
Precis innan vi skulle gå så gick Nina förbi oss och hon var skit sur, haha. Hon har väll hört av andra lärare att vi har klagat om henne, men det gör inget för jag gillar verkligen inte henne xD :P



puss puss
Magda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0