27 maaaaj :D

*Gääääsp* har verkligen varit trött hela dagen fast vet inte riktigt varför. Men Anneli blev inte så glad när jag gäspade mig igenom hennes genomgång XD Hahaha.. Men har varit en skön dag, bara kollat på massa film i både engelska, SO och svenska. Fast Magda och jag missade filmen på svenskan för att vi hade festkommité. Men det är skönt att det är slappt nu i de flesta ämnena, förutom tyskan!! Höhöhö, hon kör stenhårt.. Fast har ju biologi prov också om genetik men det är ändå så lite kvar så det får väl gå.

I lördags var vi på Liseberg som Magda skrev om :) Värsta skoj, fast kom hem sent så hann inte se på Eurovision, såg bara på Björn Gustavsson XD Fast kollade reprisen i söndags och jag tyckte danmarks låt var bra i alla fall så var han som sjöng rätt snygg ;) (A)

Haha sedan hade vi sista lektionen med Eva idag (våran lärare i NO) och Sebastian ville så gärna ge henne en kram så Magda och jag följde med honom.. Vi tvingade honom absolut inte XD Fast det slutade med att alla fick en kram och hon berättade hur duktiga vi är.. Vi fjäskade inte alls XP

 Jag har gjort inbrott i mattesalen :P


Pussar
Magdalena

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0