25:e Maj

I dag är det mors dag så en stor kram till min mammis :D
**************************************************************

I går så skulle jag och några till Liseberg och så blev det först lite damp för en ville inte gå om inte den andra gick och alla var  tvungna att ringa runt till varandra och blababab , blev lite dampigt men det löste sig till slut. Det blev iallfall en kul dag och vi  hittade massa pengar, eller 150 kr xD haha man tjänar på att gå till Liseberg. Vi lyckades också  skämma ut oss i kön till balder. Frida hade köpt en napp klubba och så tyckte vi att det såg lite smått snuskigt ut när man slickade på den, så vi stog och flabba åt det i säkert 30 min  :P  Gubbarna som stog framför oss i kön skrattade åt oss och härmade oss när vi slickade på klubban  xD Gaah^^

  



Iallfall så kom hem när klockan var lite över 23, så jag hann se omröstningen på Eurovision song contest. Sverige sög och till och med Lettlands Pirtat sång fick högre placering. Men Sverige hade ju ingen dans eller show med i bidraget så ingen kommer ju ihåg låten..........


I dag så är det söndag och jag har faktist inte gjort något vettigt idag. Eller jag har lekt med syskonen och så solat lite xD Jag har också mumsat i mig massor av jordgubbar med grädde, hehe.
Mamma och pappa har fått nått virus och är helt hängiga. Gahh bara inte jag blir smittad!! Inte kul att bli sjuk när det snart är lov å allt!!



Hoppas ni haft en bra helg!
Kram Magda.

Kommentarer
Postat av: Frida

Hehe, askul dag på Liseberg, trots att det krånglade litet... :D

Jag ser att du fick med en bild ifrån Jukebox på mig och Magdalena också... knasigt att jag dregglade på henne! - Men det var lugnt, jag hade god andedräkt på grund av den ljuva polkagrisklubban jag köpte! 8)



Hann också att se omröstningen på Eurovision song contest. Björn Gustafsson gjorde det hela mycket roligare eftersom att Sveriges bidrag sög och vi fick ju knappt poäng över huvud taget ju! Aja, whateva ^^ Kul dag var det i alla fall! :D

2008-06-01 @ 19:38:38

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0