13:e Maj

Har inte skrivt på några dagar, men det har varit rätt mycket nu så har inte hunnit eller orkat haha xD är ju lat!
I går (Måndag) så delades inbjudningarna till avslutnings festen ut. Några hade fått sina namn felstavade å så, men det var ju inte jag eller Magdalena som hade gjort det iallfall  :)


Så här fina blev de ;) haha ser ut som ett paket på bilden xD


På eftermiddagen så var Magdalena hemma hos mig och så höll vi på att göra korrosions (rost) videon, som vi ska använda på kemi redovisningen. haha tog över 3 timmar att göra, men den blev väldigt bra!!!!


I dag så var det SA på morgonen å det var som vanligt väldigt slappt. Anna Karin dampade på sjuorna å vi arbetade som vanligt flitigt, hehe.. Sen så var det Engelska och då lyssnade vi på någon text , alltså en helt vanlig engelska lektion med KK.  Å så sen var det fest kommité och då satt i över en timma och planerade saker och ting. Verkligen massor som behövs fixas! Iallfall så missade vi SO:n då, men Malin hade ändå inte gått igenom något viktigt.  Efter lunchen var det matte och då fick vi reda på resultaten från NP och jag fick VG, så jag är nöjd ;)
På svenskan spelade vi klart spelet om boken "kallt som i graven" och Bjöörn vann :@ Grrrhh..
Sista lektionen var NO och då skulle tjejerna labba tillsammans med 9A. Jag å Magdalena gjorde våran korrosions labb.. Fick lite damp på vissa, men labben gick iallfall bra. När typ alla hade gått och bara jag å Magdalena var kvar så sa Eva att vi "segalde för ett MVG" haha vi blev värsta glada, men vi är ju bäst sååå :D


I morgon har vi studiedag och jag ska till frissan på morgonen :D Gött å vara ledig.





hej svej
Magda

Kommentarer
Postat av: lotta

skitbra:D

2008-05-14 @ 09:00:23
URL: http://charloppiey.blogg.se

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0