Torsdag

I natt hade jag jäkla svårt att sova trots att jag gick och la mig i tid. Men ändå somnade jag typ vid två sedan vaknade jag flera gånger under natten och morgonen men låg kvar i sängen tills nio. Sedan gick jag in på msn och väntade på att Magda skulle logga in, haha måste vara social av sig :P Men vi bestämde oss för att träffas och se på Hannibal Rising. Så jag tog bussen vid tolv och åkte ner till Magda och såg på film. Haha och efter filmen forsatte vi att vara flummiga som dagen innan :P Satt vid datorn och flummade oss tills Magdas syskon kom hem- då var det dags att gå!! Hehe, nej men jag var rätt trött. Och ja  nu sitter jag här igen...

image65 

Puss, Magdalena

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0