Torsdag-sista dagen innan lovet :D

Skrev inget igår, men det hände inte så mycket i skolan.  Bara massa vanliga lektioner och så gjorde vi klart om kolatomen Kurt :D
Idag på klassrådet så fortsatte vi se den hemska filmen om förintelsen. Man blir verkligen ledsen av att se på den . Sen så var det matte å så hade vi typ jeopardy. haha vi tjejer var riktigt grymma, eller ehh iallfall nästan :P .                 
Å så var det dags att för den efterlängtade "not"  Biologin.  Vi fick se när Lennart nu skar ut hjortens öga och närhan skar den i två deler. Jag blir inte speciellt äcklad av att se på sånt,  men verkligen inget som jag skulle vilja jobba med.  Efter lunchen så var det musik.  Egentligen gillar jag musik, men Rikard gör det verkligen tråkigt. Liksom lektionerna är helt flumm och han har inte koll på nått.  Man får verkligen damp på hans lektioner.  
Sista lektionen idag var idrott å så hade vi olika lekar.  haha så råkade Chrsitian träffa sin armbåge på min näsa.  Fyyh vad ont det gjorde, men det gav mig lite power å så sköt jag ner några konor :P
Förutom att jag slog mig på näsan så råkade jag å Magdalena fastna i varandra å ramla, haha Kamstedt fick ett gott skratt. I går råkade jag me ramla och slå huvudet i skåpet, haha otur?!
Men nu är det lov och i morgonen kväll åker jag till Lettland. Ska bli trevligt att hälsa på alla släktingar å shoppa lite  :D




Nu måste jag rädda köket innan syskonen har smuttsat ner allt!
De håller på att  leka med gamla pepparkakor och blanda de i vatten.
hatar verkligen att vara ensam hemma med båda. 
Harry och Julia är ju helt galna!!



ha en bra kväll
     Magda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0