Tisdag

I morse så labbade jag och Magdalena, vi kulle göra estrar. Tyvärr så luktade det inte någon god fruk , men bara äckligt.  Engelskan var bara trök KK tjatar bara om NP hela tiden. Sen så var det SO och Malin gick igenom sista om andra VK och så fick jag skit ont i ena benet. Vet fan inte hur det gick till, men kunde inte koncentrera mig på att läsa eller nått. Fyyh vad det gjorde ont, men så blev det bättre efter lunchen. Tur det så slipper jag amputera benet :P . På matten sen så fick vi kolla igenom matte provet, fy fan vad många äckliga slarv fel. 3,5 poäng rök bara för det!! dampp jag kunde ju egentligen!! Sen så fick bulle å läsk bara för att det var Mias sista vecka!
Sen så var det det muntliga NP i svenska igen. waah orka, men det gick bra för både mig och Magdalena :D  Sista lektionen var NO och så hade vi läxförhör på plaster. Hade typ bara läst igenom 2ggr igår så det gick sådär, men jaja. Å så fick vi bulle igen :D nästan så man tycker att Mia är bra :P



Nu så ska jag läsa SO :D öhhh




Hej svej // Magda

Kommentarer
Postat av: Elin,

mkt bulle & läsk för eran del idag ;D
& jag tycker mia var bra :)

2008-03-11 @ 18:54:01

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0