Ska sova snart...

Jag tänker på i dag, på helgen...

I dag regnade det igen, det gör aldrig annat. Jag undrar vad som hände den här helgen. Jag har haft så många olika tankar. Tänker man på det är det skrämmande hur en person kan påverka ens liv. Hur känslor kan ändras vid tanken på just en person. Det är så mycket som hänt, på bara en vecka, så många känslor, så många tankar. Jag behöver dig, hela helgen har jag känt det. Den här helgen har även gjort allting så mycket klarare. Om jag kunde skulle jag dela varje ögonblick med dig, varje tanke, varje känsla. Jag vill känna den lyckan som vi en gång hade och som är på väg att komma tillbaka. Jag vill ha dig nära mig, hålla din hand, känna din värme i kylan i mörkret. Jag vill aldrig att du lämnar mig, aldrig. Jag behöver dig.. Tack för allt Sebastian, du är mitt allt.



Igår var jag och Frida på den sista grundsäsongsmatchen för Frölunda, den sista biljetten av våra seriebiljetter. Det känns sorgligt, undra när vi har seriebiljetter nästa gång? Det kanske aldrig blir just de platserna igen. På ett sätt är det skönt att hockeyn går mot sitt slut, det betyder att våren är nära. Den är nära, men när jag tittar ut får jag ingen känsla av vår alls. Jag vill ha den känslan nu, jag vill inte vänta mer.





... Magdalena


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0