Sjuk :(

Jag och Magda har verkligen otur, båda är sjuka lagom till proven imorgon och på fredag. Höhö mitt huvud är helt konstigt, känner mig snurrig och mår illa, så har jag ont i pannan ovanför ögonen. Men det går ju inte att vara hemma och vara sjuk, då ligger man verkligen efter! So provet imorgon kommer väl gå rätt bra, har pluggat så jag borde kunna det. Men hemkunskapen vet jag faktiskt inte.

Idag har varit rätt jobbig dag, fick ju tillbaka NP i svenska och jag fick med VG+ typ. Aja, orkar inte bry mig om den, just nu verkar det gå sämre i skolan. Snacka om att man är utsliten!! Har utvecklingssamtal imorgon också, men det går nog hyffsat.


Kramar

...Magdalena

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0