Påsklov=) .......

.... eller är det jullov ?!  Det är ju värsta mycket snö ute och det  Känns mer som jul nu än påsk!!
Hitills i dag så har jag typ bara sätt på tv och slappat. Kändes värsta knäppt när jag vaknade att det var lov.  Vaknade väldigt tidigt och kunde inte sova, så jag satt å tittade ut genom fönster på snön. Tänkte på när jag var mindre var hos farmor över påsken. Jag kommer ihåg att det var väldigt varmt och man kunde ha på sig vår kläder. Nu blir det istället vinter jacka och mössa. Klimatet har verkligen förändrarts.....


Iallfall i kväll så bär det av till Landvetter och vidare med flyg till Lettland.  Ska bli kul, för jag har verkligen tröttnat på att vara hemma.  Kommer hem på måndag kväll och jag lovar att lägga ut lite foton.



image44
Hoppas ni för en skojsig Påsk :D






// Magda


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0