Onsdag

Idag så var det dags för mig att laga "pasta Italiano" till Magdalena, så vid 1 så kom hon hem till mig. haha snacka om att jag hade gjort jäkla mkt mat, räckte för hela familjen.  Det smakade faktist helt okej. Bra för att vara gjort av mig xD

Efter maten så såg vi lite på OTH och smaskade i oss massa godis.  Men vi är ju väldigt pratiga, så det blev inte så mkt av tittande. Sen så gjorde Magdalena ett fjolligt quiz som jag hade gjort på Lunar för typ skit länge sedan.  Hon tyckte att det var så kul att hon gjorde en me. haha xD..  Fick alla rätt på det :D "stolt"
Sen så  kollade vi runt på internet och sånt. hahahaha mkt skratt, slutade med att vi blev helt galna på varandra och var tvungna att gå ut å ta luft. .. Så vi gick en sväng ute och lekte med snön xD, eller försökte få bort den.


 Puss Magda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0