Onsdag

Hela mitt huvude är helt konstigt nu efter att jag har pluggat MASSA SO. Kan väll det helt okej nu tror jag. Å så rinner min näsa hela tiden me, och det gör det enu jobbigare.

Iallfall i skolan idag så fick vi till baka NP i svenska. fick VG. höhö, men jag skulle inte kunnat göra mkt bättre på NP ändå. Liksom Nina hade inte ens gått igenom allt. Hur lätt är det att skriva en debatt artikel om man aldrig har gjort det förr liksom :S men jaja får väll få VG på slutbetyget då.
Hela dagen var jag lite snurrig å det märktes av på labben på SA. Typ brände mig på kokröret så jag spillde ut på bordet å så skulle jag ta upp det med fingrarna å så fick Peter lite smått damp, för det var giftigt :P 
Så går det när jag är förskyld och trött.




Nu ska jag bara vila mig resten av kvällen, verkligen inte plugga mer SO.



pössss
Magda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0