Onsdag - dans

Idag så skulle alla 9 ornra dansa foxtrot, vals och bugg tillsammans med kvarnhjulet. Kändes lite mobbat i början, liksom vem brukar dansa foxtrot eller vals :S och dessutom med massa främlingar. Men det gick rätt bra. Vissa killar kunde hålla takten å andra hade VERKLIGEN ingen taktkänsla!! I början fick jag dansa med många från klassen och då kunde man snacka samtigit, men sen i slutet blev det bara massa från Kvarnhjulet och då blev det inte så mkt prat, alltså inte lika kul :P .  Vissa från den skolan var lite konstiga, men då fick Christer rädda mig xD. 

Imån kväll blir det dans i möllan igen då , med typ alla skolor i mölndal. Ska bli rätt kul. hehe


Iallfall efter 3 timmars dans så hade vi 1 timma rast, innan vår sista lektion som var bild.   Jag, christian, Magdalena, Anna..... och några till gick ut i det fina soliga vädret och spelade basket. Det var sköjsigt :D

 När jag kom hem blev det plugga biologi har ju prov på det I mån. Har matte prov i mån me, men ska bara kolla i genom alla formler senare, det får räcka!!




Puss å kramis // Magda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0