Onsdag :)

I dag var det som sagt dans i 3 timmar!! Vi skulle lära oss bugg, vals och foxtrot, det kändes helt sjukt i början, men sedan så gick det bra. Bara man höll sig till människor i klassen och inte okända, för då skulle det inte vara lika skoj.  :P  Men som sagt så gick det bra, enda jobbiga var att jag fick ont i ryggen. Efter dansen så var det rast i en timma, Magda och jag åt chokladägg :D Och spelade basket som Magda skrev innan :) Jag tog ju faktiskt en bild på soliga åby, men hehe råkade radera den :(

Imorgon är det två prov efter varandra, matte och biologi! Kan knappt biologin, hur mycket jag än läst igenom sidorna :|   Får se hur det går, matten känns lite bättre än biologin i alla fall. Sedan är det ju dans på kvällen, får se om jag går på det eller hockeyn. Kan ju vara rätt skoj med dans ändå eftersom alla andra ska dit..

Kramisar

/magdalena


image25
..  Eftersom det inte blev någon bild på åby får det duga med Balltorpsskolan :P

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0