Onsdag 08-03-26 :P

Igår var jag och Magda på mölndalsbiblotek för att leta fakta om Italien och Österrike som vi ska arbeta om i hemkunskapsarbetet, fast jag hittade ingen fakta om Österrike så bytte land till Frankrike, haha. Eftersom Magda och jag är aningen lata så orkade vi inte låna böcker utan vi satt där och skrev av fakta från boken, men det var tråkigt och slutade med att vi tog bilder på all fakta med Magdas mobil. Och det funkade det med :D

Sedan gick vi runt och kollade i affärer eller aa typ cinco, åhlens, din sko och bokia och på bokia köpte vi en grej (vet inte ens vad man ska kalla det :P). Men ni får se bild på det sedan. I alla fall så snöade det väldigt mycket, man blev helt snurrig av att titta på all snö :S Och Magda och jag blev dessutom törstiga så hon lurade mig till att köpa en "god" läsk som hette trocadero, fast den smakade inget speciellt.. Men men :P


image59 Ska jag laga till alla på hemkunskapen :D

image62 Vår rosa sak från Bokia, hahahah ;P



Magdalena

Kommentarer
Postat av: Magda

Våra rosa grejer äger xD

2008-03-26 @ 11:19:44

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0