Nordstan!!

Idag var jag i nordstan med Sebbe eftersom det var dags att förnya hans garderob med lite annat än Nike :P Vi tog bussen runt ett och där var det någon läskig gubbe som glodde på mig :S Sedan när vi tog spårvagnen var det någon demonstration så vi fick gå av vid domkyrkan. I alla fall så kom vi till femman och kompassen och där köpte jag en tunika och ett linne på gina tricot och cubus, hittade massa annat men hade inte med mig tillräckligt med pengar :P Sedan käkade vi på mcdonalds, känner mig lite smått onyttig men aja. Får unna sig det, hehe :P Tillslut var vi rätt trötta och åkte hem och snart ska jag se på hockey/melodifestivalen.

image37

image38  Usch vad onyttig :P



Puss puss

Magdalena


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0