Monday

Engelska prov imorgon, typ 110 glosor att plugga in, dessutom sa KK att det var ett stort prov. Men inget prov kan ju vara större än tyskan så! Fast egentligen borde jag sitta och plugga engelska nu, kanske lite biologi och matte, men aja. Det ordnar sig, satt ju hela dagen igår typ. Gick bra på kemin :D Skönt det! Gäller att fortsätta i samma stil med alla andra prov :P

Skrev inte så mycket om vad jag gjorde i helgen, men i lördags var det hockey. Efter många om och men följde Sebastian med, slapp gå ensam :) Frölunda spelade mot HV71. Det var en match som hade allt, straff (som Kallio satte bakom Liv), slagsmål, supportrar som var roliga att dissa :P, förlängning och Frölunda vann dessutom :D Det var en väldigt rolig match att kolla på, hade allt.

Just det, Cinderella man som gick i fredags var en väldigt bra film, den får fyra M.


Men nu får jag plugga lite, se på TV och sedan är det dans (: Och äntligen känner man att våren är påväg :D

Ha det braigt..

/Magdalena


 


Kommentarer
Postat av: Frida

Den matchen verkade ju asgrym! Fight! Händelserik och så! typiskt att jag missar den! XD haha
Imon sista i grundserien! då jäklar!
heja heja VF!

2008-03-07 @ 21:00:35
Postat av: Magdalena

I dag får VF satsa allt och bjuda dig och mig på hockey i världsklass ;)

FFAE !

2008-03-08 @ 11:03:35

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0