Måndag

I dag är det måndag, hehe trevligt värre.. Men denna dagen har hittills gått bra och tyskan gick mycket bättre än förväntat :D Magda och jag äger, haha nästan MVG ;D  No:n var tråkig, vi såg bara på två filmer, ehm kan inte påstå att jag var så engagerad i de :P Engelskan var inte heller kul och svenskan är alltid lika flum. Sedan vände man ju ögonen ut och in idag igen, jag säger bara mjau :S




Som sagt så är grundsäsgonen i Elitserien slut och sista matchen som Frida och jag var på var ju i lördags. Och det som skiljer sig från förra året är att Frida och jag inte suttit brevid Ronniesnubben, dessutom är Frölunda i slutspel! :D



image30Sektionen vi satt på ;)


image31 Första hemmamatchen mot Luleå den 27/9-07

image33

image34 
image35 Indy... lääääskig :S

image36 Fridas och mina platser (det är ett klistermärke på min stol, vill se hur länge det är kvar där :P)



/Magdalena

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0