Måndag - EQ dag

Jepp idag så var det EQ dag och så skulle hela skolan gå till aulan på morgonen å lyssna på Sharafs hjältar. waah jag å Magdalena har ju redan vart på föreläsning om heders mord på praon. 
Vår klass går ju in sist i aulan å såklart fick inte jag å Chrster å några till, plats att sitta. Fanns typ några stolar längre bort som man kunde sitta på, men de blev upptagna av några andra. Så jag å Christer fick stå upp hela föreläsningen, vi och alla lärare.  Eller öhh typ de flesta lärarna satt ner, tack tack era lata svin som inte låter eleverna sitta. =P hehe . Sen efter en jävla seg timma så var det slut och vi fick gå upp till klassrummen. Typ Nina å Lars pratade om hon Fadima som hade blivit mördad av sin fader.  Snacka om segt, varför fick vi typ de sämsta lärarna.  Som sagt så är vintern här nu typ, snöar som fan!  Jag som ville köpa ett par fina vår skor :( nu blir det vinter skor istället.  Å snö innebär massa snöbollar, waah Christian å dem blir helt galna. Jag fick typ damp på dem å så skulle hämnas, men så kommer lärarna å förstör. Råkar man ha en liten snöboll i handen så känner snö-kontrollanten steff av det och vips så blir man av med snöbollen. Efter rasten skulle vi jobba i grupper, det var jag Frida och Julie. Vi orkade inte hålla på med den där uppgiften vi fick så vi satt å snacka om helt annat, Lars å Nina märker ju ändå inget xD . Han som jag å Magdalena fick höra på i praon kom upp till vårt  klassrum å pratade . haha vi i 9C är alltid helt tysta eller iallfall de flesta,  vi andra passar på att sova eller kladda på bänken.
EQ dagar brukar alltid vara helt sega och tråkiga. Jo en gång var det rätt kul när vi skulle göra planscher om hur en kille var. haha Min å Magdalenas ägde. 

image40
Våran var inte ens så farlig, vissa andra hade ju bara nakna människor med, men Tyvärr  så tog Malin bort dem sen från väggen :(



Nu så ska jag göra lite matte å se på tv. Sen så är det dans :D



Bye Bye // Magda


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0