Lördag

Hellooo!!
Kom för en stund sedan hem från dansen.. Det gick väll rätt okej xD. I morse var jag hos frissan, så jag fick redan gå upp halv 9 idag för jag skulle vara där 10. Blev inga stora förändringar, klippte bara topparna och färgade utväxten. Samtidigt som jag klippte mig så var det en kvinna som skulle få sin brölippsfrisyr fixad. Värsta fint blev hennes hår, lockigt och så satt det fast blommor i håret.


Nu så ser jag på antikrundan haha, men det är faktist rätt kul att se på xD Vem kunde liksom tro att ett fult lås var värt  20 000.  Å en annan hade med sig en bok om olika träd å den var värd 50 000 :S


jepp jepp inget mer att berätta


pösss
Magda


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0