God förmiddag

Idag är det annandag påsk I think... :P Ialla fall så är det måndag och snön har lagt sig som ett täcke utanför fönstret. Fast nu håller den på att smälta, tur det!!

I lördags var det påskafton, då var jag hos mormor och åt massa påskmat, alltid mysigt hos mormor :) Åt tre ägg, haha, för ingen annan i familjen tål typ ägg men jag tycker det är gott :P Sedan tittade jag på Frölunda- Färjestad, som ni  vet så förlorade Frölunda men de kämpade på bra, har varit riktigt duktiga i slutspelet. Det tråkiga är att nu är sluspelet helt ointressant, inget roligt lag att hålla på precis. Men aja får väl följa kvalserien, eftersom mamma så gärna vill att Leksand ska komma upp XP..

Igår var det söndag och då var jag och Sebastian först i Kållered, sedan åkte vi hem till mig och han plågades av Mattias och Magnus, haha som sagt ingen lätt match att ha småsyskon. Mattias tog även strypgräp med sin Davy Jones dräkt, bäst att passa sig :P Till slut gick vi hem till honom och när jag gick hem sedan på kvällen, fick vi en större chock. Det var verkligen jättemycket snö. Men sån tur att den smälter bort, för nu får allt våren ta att komma....


image46 Akta er för Davy Jones



/Magdalena


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0