Fredag

Denna dagen eller rättare sagt hela veckan har sugit.  På hemkunskapen så bakade jag och Sebastian frallor eller vad sånt bröd heter. Det blev väll bra. Inte lika misslyckat som alla andra gånger jag bakat. haha bästa är när jag och Frida ska laga mat, antingen så häller vi för mkt socker så det inte jäset eller nått annat helt crazy :P .  Iallfall sen så var det Engelska å lol jag fick typ IG på nån jävla luck text grejs , jippi xD det gjorde mig verkligen på bra humör. Maten var äcklig ibamba å så hela rasten var jag på kasst humör. Både Eva Finn å hon Mia undrade om det hade hänt nått :S sen så var det matte och vi skulle få tillbaka matte provet , som jag absolut inte ville ha. Men så sa hon Mia att jag och Magdalena hade fått samma resultat, så vi bestämde oss för att kolla vad vi fick ändå. haha så skulle vi kunna deppa lite till ihop. Men det blev inte så kasst ändå. Vi fick VG :) .  Men det är störande för Anneli som är vår "lärare" är ju aldrig längre me på matten. Alltså så kan man knappt kalla henne för lärare. Liksom det är hon som ska lägga betyget på oss och inte hon lärarstuderande Mia, så hon får fan då oxå vara med på lektionerna. Liksom nu kan man knappt få någon hjälp på lektionerna. Tur att man kan räkna ´matte på SA då, höhö då är ju både Eva och Peter där. Så man får både all hjälp man behöver plus att man fattar.

Så var det med matten, iallfall så hade Chrsitan sin lektion på idrotten idag, så vi skulle spela badminton :D. Det var faktist kul, men var så länge sedan jag spelade så det var lite svårt i början.

Sen så var det SO och Malin hade rättat proven. Jag ville inte alls få tillbaka provet, för jag visste att jag skulle bli skit besviken om jag inte fick MVG och jag orkade verkligen få enu sämre humör. Men som tur var gick provet bra, fick alla rätt :D. Iallfall ett bra prov denna veckan, förutom Kemin oxå.
Men ärligt det är helt omöjligt att prestera bra längre i skolan känner jag. Liksom man hinner inte ens plugga till proven och  tillexempel matte povet i veckan han jag nte ens lämna in pga att jag var tvungen att rusa iväg till nästa prov. Man blir ju fan helt jävla CP i huvudet.  Å det är jävla helvetet tar ju inte häller slut. massa NP och prov hela tiden. Men aja bara några månader kvar nu på högstadiet och sen börjar gymnasiet. Känns kul at då få plugga mer de ämnen som jag gillar, haha SO . xD . 


Nu ska jag bara sätta mig framför TV:n och inte göra något!! Inga jävla läxor eller något annat som behövs göras. haha jag gissar på att jag kommer somna för jag sov så kasst inatt.




// Magda


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0