Äntligen är världens jobbigaste vecka slut!

Jag visste att denna vecka skulle bli jobbig, men inte riktigt så dålig som den blev! I dag fick vi tillbaka tre prov, matte, engelska och SO vilket inte var så bra eftersom jag inte var på världens roligaste humör ens imorse. Och jag kan inte påstå att jag blev speciellt glad efter matten heller. Men jag har lärt mig en läxa och det är att använda pappas miniräknare på proven!!! De nya miniräknarna är dåliga. Engelskan gick bättre än förväntat, fick MVG på del ett med glosor och översätta meningar fast lucktexten fick jag G eller på gränsen till VG, korkat. Sedan SO:n, det gick bra, fick ett fel för att jag glömde skriva en grej som jag egentligen kunde, men vad gör det ;P Får inte glömma att tillägga att Annas och mina småfranskor inte heller blev lyckade, tog typ fel mjöl så det såg ut som hästbajs, usch. :P


Men som sagt så var inte denna vecka speciellt kul, inte ens igår på hockeyn, för då satt jag bredvid en läskig gubbe, som var full och pratade med mig hela tiden. Fast Frida och jag hade skoj när vi gick typ 7 varv runt Scandinavium innan matchen hade börjat (vi kom dit 17.40 typ). Dessutom kollade vi runt på lite olika platser, typ hur jobbigt det var att sitta allra allra längst upp, alltså behöva gå upp ca 40 trappsteg. Men matchen var inte rolig, Frölunda förlorade ju. Men jaja jag tror inte jag skulle orkat gå på dansen ändå. Kände mig rätt ledsen efter alla prov som verkligen kändes kassa och även en del andra saker som varit jobbiga. denna veckan.


Nu är det lite bättre gällande proven i alla fall, det är bara att ta nya tag och som pappa sa så kan man inte alltid vara bäst, man måste ta lite motgång bara man inte gör det till en vana.


Men det känns så skönt med helg, behöver verkligen det efter denna vecka som inte alls varit min vecka...


Kramar...


Magdalena



image26 Fin bild över Scandinavium från igår  (:


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0