Tisdagen den 24 juni

Hello, hello!!

I dag har jag inte gjort något speciellt... läst, följt med å handlat...osv

Föresten så började Allsång på skansen idag. Inte för att jag tycker att det är speciellt kul att se på, men jag växt upp med att se på det med familjen, så det blir att jag fortfarande sitter i soffan och ser på det :P
Hela min familj sjunger med i sångerna :D Nää skoja bara
Ärligt talat så blir det mest att Tv:n står på och alla har något annat för sig :P




Inget mer att skriva, så det blir att jag läger in en fin bild som jag tog i Turkiet tror jag xD



Åhh längtar verkligen att få komma bort från kalla Sverige, men men.. Får stå ut några veckor till...

Krammm
Magda


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0