Söndag 22 Juni

Fortfarande skit väder!!! regn regn regn regn regn........



Men men... I dag så var jag och tränade på dansairobic i stan på SATS. Har börjat träna där nu!!  Skaffat ett gym/airobic kort så jag kan träna på sats i kompassen å så på alla andra ställen i GBG :D Känns gött att få röra på sig igen efter några veckors slappande. hehe.
 

SÅ köpte jag också en bikini överdel ;) Ska ju till Grekland om några veckor så det behövs lite nya bikinisar

 Deni vit/silver


I kväll så har jag snackat med Anna som är hemma igen :D thihi ^^ Så har jag läst boken "I Cirkelns mitt". Den är värsta bra, har nästan läst ut den :P




Puss puss
Magda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0