Sommar :D

Äntligen, 1 juni! Detta är nog den bästa månaden på hela året, början på sommaren och snart ett helt lov framför sig :D


I fredags var Magda och jag på BWO på Liseberg och det var skojsigt, BWO är bra fast de kanske inte spelade de bästa låtarna i fredags tyvärr :P

Och..

Igår var jag med Sebastian, vi  två åkte ner till Kållered för att köpa min favoritfilm, Försoning som kommit ut på DVD. Sedan ville pappa spela fotboll med honom och mig för att se vem som skjuter den snyggaste straffen och självklart vann jag ;) Hehe, eller kanske inte.. Efter det så gjorde vi inget speciellt utan Sebastian sov över hos mig och vi käkade massor med glass som pappa hade köpt :)

 Min favvofilm :)


Idag så var jag, pappa, Mattias och Sebbe och badade i Sätila, var riktigt varmt i vattnet och hoppas verkligen på att jag blivit lite brunare nu :P






Kramar 
Magdalena

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0