solig 2 juni :D

Solen skiner för fullt och vädret kan inte bli mer underbart än så här!
Skolan har dragit sig mot sitt slut och nu är det bara lite tema dagar 
och sen ett långt och skönt  sommar lov!!


I dag såg vi bara på lite film i skolan och så flummade. Sista dagarna är egentligen helt onödiga i skolan, men ändå roliga för nu kan man umgås med alla kompisarna och slippa att tänka på läxor , prov mm.....
På lunchen hittade Anna och Frida ett rep på skolgården så de band fast mina armar bakom min rygg och  inte nog med det  kom Christan och Filip och band fast mina fötter och så tog de en vatten flaska  och började spruta vatten på mig, haha!!  Måste sätt rätt komiskt ut....
Sista timman i skolan så skulle vi måla eller skriva CV, men jag och Anna pallade inte det, så vi gick ut lite och njöt av värmen xD

Fest kommitén hade möte idag oxå, nu är bordsplaceringen fixad :D



Efter skolan var jag med Anna och  vi ute och solade och tog en promenad. Det var skojsigt :D


 
hehe lägger upp en bild på Anna som är tagen när vi var på Liseberg





XoXo
Magda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0